1. Uvodno določilo
Agencija RTS Global d.o.o. (v nadaljevanje RTS Global) pod blagovno znamko Gremo v Egipt ponuja in organizira turistična potovanja v Egipt, kjer izvedbo programov zagotavlja agencija Royal Travel Services (s kratico RTS). RTS Global d.o.o. ima licenci za organizacijo potovanj (št. 1935) in za opravljanje storitev agenta (št. 1936), ki ju izdaja Turistično gostinska zbornica Slovenije, od 7.12.2017. RTS Global posluje skladno s predpisi in pravili za delovanje turističnih agencij.
2. Splošna določila
Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta RTS Global in potnik, ki se prijavi na turistično potovanje v organizaciji RTS Global. Potnik oz. naročnik potovanja je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo na podlagi potrjene ponudbe RTS Global.
Z določili splošnih pogojev se potnik seznani na spletni strani, ki jo za ponudbo potovanj v Egipt upravlja RTS Global: http://www.gremovegipt.si/splosnipogoji. Na spletni strani so splošni pogoji posebej označeni med informacijami o RTS Global in so splošno dostopni. Napotilo na splošne pogoje poslovanja je zapisano tudi v vsakem programu oz. ponudbi, ki jo za potnika pripravi RTS Global. Šteje se, da potnik sprejme vsa določila teh splošnih pogojev takrat, ko potrdi rezervacijo ali izvede nakup potovanja prek telefona, elektronske pošte ali spleta. Če je v potrjenem programu/ponudbi posamezna določba urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu/ponudbi.
Ti splošni pogoji veljajo za storitve, ki jih organizira RTS Global. Ne veljajo pa za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa agencija RTS Global kot posrednik. V teh primerih so zavezujoči splošni pogoji letalskega prevoznika in drugih ponudnikov ter mednarodna zakonodaja na tem področju.
RTS Global lahko v dogovoru s potnikom zanj posreduje pri prodaji letalskih vozovnic. RTS Global je v tem primeru zgolj posrednik pri ureditvi rezervacije in izvedbi plačila, zato ne odgovarja za izbiro letalskega prevoznika, za katerega se odloči potnik glede na svoje želje in postavljena merila, niti ne odgovarja za izvedbo leta. Storitev RTS Global je zaključena, ko potniku posreduje letalsko vozovnico. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, mora potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto nasloviti neposredno na prevoznika. Prav tako mora potnik kriti vse dodatne stroške, ki bi za izvedbo programa nastali zaradi odpovedi leta, spremembe datuma in časa poleta ali zamude. Prav tako mora potnik v primeru kasnejšega prihoda na predvideno vstopno letališče ali prihoda na drugo vstopno letališče v Egiptu sprejeti prilagoditev programa, kot jo ob upoštevanju najboljše rešitve za potnika pripravi RTS. Če pride do odpovedi potovanja zaradi neizvedenega letalskega leta, se za povračilo stroškov upošteva VIII. določilo teh splošnih pogojev poslovanja.
3. Rezervacija potovanja
Potnik rezervira potovanje na podlagi ponudbe, ki jo zanj pripravi RTS Global. Rezervacijo lahko potrdi po telefonu ali elektronski pošti. Ob rezervaciji RTS Global in potnik skleneta pogodbo o potovanju, ki je obenem tudi potrdilo o rezervaciji in se sklicuje na pripravljeni in potrjeni program potovanja. Ob rezervaciji potnik navede vse podatke in predloži dokumente, ki so potrebni za izvedbo programa potovanja. Če potnik ob rezervaciji ne navede resničnih ali v celoti pravilnih podatkov, je odgovoren za vse posledice in morebitne dodatne stroške zaradi napačnih podatkov.
Rezervacija je potrjena oz. pogodba med potnikom in RTS Global je sklenjena, ko potnik plača prijavnino (22 €) na potnika in akontacijo v višini 30 % cene potovanja na podlagi računa, ki ga ob rezervaciji izda RTS Global. Rezervacija in pogodba sta za potnika zavezujoči. Od pogodbe lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (VIII. določilo teh splošnih pogojev).
S potrjeno rezervacijo oz. sklenjeno pogodbo postane vse, kar je navedeno v teh splošnih pogojih, pravna obveznost tako za RTS Global kot za potnika. RTS Global je dolžen potniku nuditi vse storitve z lastnostmi (npr. kategorija hotelov, vrsta prevozov), ki so opisane v programu in so sestavni del pogodbe. RTS Global mora skrbeti za pravice, interese in varnost potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji. Potnik je dolžan zagotoviti, da sam osebno, njegovi potovalni dokumenti in prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi odhodne države, države preko katere potuje in republike Egipt. RTS Global si pridržuje pravico zavrniti rezervacijo potniku, za katerega upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.
4. Prijavnina in varščina
RTS Global za kritje administrativnih stroškov v povezavi z rezervacijo potovanja zaračuna standardne stroške prijavnine v višini 22 €. Če potnik odstopi od rezervacije, mu agencija teh stroškov prijavnine (22 €) ni dolžna povrniti. Za pripravo zapletene individualne ponudbe lahko RTS Global v odgovoru s potnikom v naprej zaračuna varščino v višini do 50 €. Če potnik zanj pripravljene ponudbe ne sprejme, mu agencija varščine ni dolžna povrniti.
5. Cena
Cena potovanja je določena s programom in velja od dneva pripravljene ponudbe do spremembe, kadar je ta nujna zaradi izjemnih okoliščin. V ceno so vštete vse storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa (npr. namestitev, prevozi, vstopnine, vodenje in organizacija potovanja). V vsakem programu, ki je sestavni del pogodbe, so navedene vse storitve, ki so vključene v ceno programa in tudi storitve, ki niso vključene in morebitna potrebna dodatna plačila ob rezervaciji (npr. doplačilo za enoposteljno sobo) ali na kraj samem (npr. priporočene napitnine, opcijski izleti).
Posebne ali dodatne storitve so vse tiste storitve, ki niso vštete v ceni aranžmaja (npr. enoposteljna soba, opcijski dodatni izleti). Te storitve potnik naroči ali pri rezervaciji (obvezno v primeru enoposteljne sobe) ali med samim potovanjem pri predstavniku agencije RTS. Pri naročilu ob rezervaciji mora potnik stroške dodatnih storitev na podlagi izdanega računa plačati pred odhodom v skladu s pogoji plačila (VI. določilo teh splošnih pogojev). Med samim potovanjem potnik plača posebne storitve predstavniku agencije RTS v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti in po ceni, veljavni na kraju samem.
Za potnika je veljavna cena potovanja tista, ki jo potrdi v ponudbi in je zapisana v izdanem računu na dan sklenitve pogodbe. Praviloma je cena, če ni v programu opredeljeno drugače, določena na odraslo osebo, ki si deli dvoposteljno namestitev. Cena potovanja za otroke oz. višina popustov za otroke, ki delijo sobo s starši, je opredeljena v programu. Prav tako so navedeni zneski dodatnih plačil (za posebne storitve), ki jih mora potnik poravnati pred potovanjem (npr. doplačilo za enoposteljno sobo).
V skladu z veljavno zakonodajo lahko RTS Global v izjemnih okoliščinah ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe. Te izjemne okoliščine nastanejo zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov ali ponudnikov lokalnih storitev, ki vplivajo na ceno potovanja. V tem primeru mora agencija o tem najkasneje 15 (petnajst) dni pred odhodom pisno obvestiti potnika ter izdati dodatni račun, ki ga je potnik dolžan plačati najmanj 7 dni pred odhodom.
Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju tuje valute na dan priprave dopolnitve programa z novo ceno oziroma na dan priprave obvestila o spremembi cene (najkasneje 15 dni pred odhodom). Za preračun cene RTS Global uporabi menjalniški tečaj Banke Slovenije.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 (osem) odstotkov cene turističnega paketa, lahko potnik odstopi od pogodbe in mu je RTS Global dolžen v celoti vrniti vplačani znesek, vključno z zneskom prijavnine.
Če med potovanjem nastanejo dodatni stroški, ki bi jih povzročil potnik s svojim neustreznim ravnanjem, ima RTS Global pravico zahtevati povračilo škode oz. plačilo dodatnih stroškov (X. določilo teh splošnih pogojev o obveznostih potnikov).
6. Plačilo
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvede plačilo oziroma ko potnik plača na transakcijski račun RTS Global. Šteje se, da je rezervacija potrjena, ko ima RTS Global sredstva na svojem transakcijskem računu.
Ob prijavi potnik plača prijavnino v višini 22 € in akontacijo v višini 30 % cene potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 15 dni pred začetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v plačilnih pogojih v programu.
Če potnik po potrjeni rezervaciji (plačilu prijavnine in akontacije) preostalega pogodbenega zneska ne plača v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal pogodbo o potovanju. V tem primeru se uporabijo določila o potnikovi odpovedi pogodbe o potovanju in povračila vplačanih sredstev iz VIII. določila teh splošnih pogojev.
Potnik račune poravna z nakazilom na transakcijski račun RTS Global ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom, kot je dogovorjeno v ponudbi.
7. Zavarovanje rizika odpovedi potovanja pri zavarovalnici (odstopnina)
Potnik pri izbrani zavarovalnici lahko sklene zavarovanje rizika odpovedi potovanja. Potnik svoje pravice iz naslova zavarovanja rizika odpovedi uveljavlja pri tej zavarovalnici ob upoštevanju splošnih pogojev zavarovalnice. Potek in čas reševanja škodnega primera sta v celoti v pristojnosti zavarovalnice, pri kateri je sklenjeno zavarovanje rizika odpoved, in RTS Global v povezavi s škodnim primerom nima nobenih obveznosti do potnika.
8. Potnikova sprememba ali odpoved potovanja
Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi. RTS Global je v tem primeru dolžen najprej preveriti, če je to sploh mogoče. Če je in se pogodba na zahtevo potnika spremeni, lahko RTS Global ponovno zaračuna administrativne stroške v višini 22 €. Če zaradi zahtevane spremembe s strani potnika nastanejo dodatni stroški, jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa in sicer pisno prek elektronske pošte na naslov tourism@RTS-global.net. Odpoved je veljavna, ko RTS Global potrdi prejem pisne odpovedi in izda potrdilo o odstopu od pogodbe, ki ga mora potnik podpisati. Če potnik zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da od pogodbe o potovanju ni odstopil.
Če potnik odpove potovanje, ima RTS Global pravico do povračila administrativnih stroškov prijave (22 €) in do povračila sorazmernih stroškov storitev, ki so odvisni od časa odpovedi glede na predvideni začetek potovanja. Če v programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški, ki jih mora potnik poravnati in jih RTS Global ne vrača potniku:
• za odpoved do vključno 31 dni pred odhodom ni stroškov potovanja in potnik poravna zgolj stroške prijavnine v višini 22 €,
• za odpoved od 21 do 30 dni pred odhodom so stroški odpovedi v višini 25 % cene potovanja in stroški prijavnine (22 €),
• za odpoved od 15 do 20 dni pred odhodom so stroški odpovedi v višini 50 % cene potovanja in stroški prijavnine (22 €),
• za odpoved od 8 do 14 dni pred odhodom so stroški odpovedi 80 % cene potovanja in stroški prijavnine (22 €),
• za odpoved 7 ali manj dni pred odhodom so stroški odpovedi 100 % cene potovanja in stroški prijavnine (22 €).
Za neudeležbo potnika na potovanju brez predhodnega pisnega odstopa od pogodbe so stroški odpovedi 100 % cene potovanja in stroški prijavnine (22).
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so tako navedeni v programu potovanja ali pogodbi.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo ob pisni izjavi. Če potnik potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. Če potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z RTS Global, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. Če potnik program spremeni na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani RTS Global zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine, povračila stroškov ali znižanja cene.
9. Odpoved potovanja ali sprememba programa s strani RTS Global
V skladu z veljavno zakonodajo si RTS Global pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa potovanja. RTS Global si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem potovanja nastopijo izjemne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za RTS Global pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. V primeru delne odpovedi oziroma spremembe programa je odgovornost RTS Global omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. RTS Global ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.
RTS Global si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oz. do odpovedi potovanja zaradi nastopa višje sile, ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (npr. spremenjen vozni red javnega prevoza, negotov položaj v državi, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere RTS Global ne more vplivati), brez posebne odškodnine za potnika in po veljavnih predpisih. O kakršnikoli naknadni spremembi programa RTS Global potnika nemudoma obvesti, potnik pa mora spremembo pisno potrditi.
RTS Global ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. Prav tako RTS Global ne odgovarja za zamude javnih prevozov (letal, vlakov, avtobusov, ladij), kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V vseh teh primerih RTS Global potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki glede na obstoječe možnosti. Kadar ni možna namestitve potnika v objektu, ki je predviden v programu, lahko RTS Global namesti potnika v drug objekt najmanj enake kategorije.
Če RTS Global zaradi izjemnih okoliščin v celoti odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, vključno s prijavnino, ne pa tudi do nadomestila škode (materialne ali nematerialne), ki bi nastala z odpovedjo.
RTS Global lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z RTS Global. Predvsem so to primeri, ko je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil RTS Global.
10. Potovalni dokumenti in druge potnikove obveznosti
RTS Global je v skladu s 6. točko 57b. člena ZVPot dolžna potnika informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih, ki veljajo v Egiptu. Te informacije potnik pridobi v koristnih informacijah, objavljenih na spletni strani http://www.gremovegipt.si
Potnik je dolžan poskrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi države, iz katere potuje, kakor tudi tistim, ki veljajo v državi, skozi katero potuje, in veljavnim predpisom v Egiptu.
Za vstop v Egipt je potrebna vizo in še najmanj šest mesecev veljavni potni list. Vizo lahko potnik kupi na vstopnem mednarodnem letališču na bančnem okencu in stane 25 $. Lahko pa vizo uredi elektronsko tukaj. Če namerava potnik potovati zgolj po Južnem Sinaju (Sharm El-Sheikh z okolico), potem viza ni potrebna.
Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni …) in hotelskih namestitvah je potnik dolžan ob rezervaciji potovanja RTS Global posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, za katere rezervira potovanje. Podatki se morajo v celoti natančno ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih potniki dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonskimi akti imeti ves čas pri sebi. V primeru, da potnik RTS Global sporoči napačne oziroma nepravilne podatke in ti povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, za vse nastale stroške odgovarja potnik sam.
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente, ki so nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem lahko za pomoč zaprosi predstavnika agencije RTS. Če mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.
Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa ni odgovoren za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati tako, da ne ogroža življenja ali zdravja sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. Če se potnik vede v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik agencije RTS pravico izločiti z nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen vrnitve vplačanih in neizkoriščenih zneskov za morebitne vstopnine ipd., ki se plačujejo na kraju samem. Kadar želi potnik, za katerega je predstavnik agencije RTS uveljavil pravico do izločitve iz nadaljnjega potovanja zaradi neprimernega ravnanja ali obnašanja, koristiti storitve npr. zaradi predčasne vrnitve v kraj, od koder je začel potovanje ipd., gre plačilo za take storitve v breme potnika in RTS Global za izvedene storitve zaračuna primerno nadomestilo.
11. Obvestila pred odhodom na potovanje
Potnik prejme končno obvestilo pred odhodom na potovanje skupaj z voučerjem najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Če potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, je njegova dolžnost, da zahteva dokument. Reklamacij zaradi ne prejete pošte RTS Global ne upošteva.
12. Odgovornost za prtljago
RTS Global ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, vlakov ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage mora potnik sam urediti s prevozniki ali hoteli. Pri tem lahko predstavnika agencije RTS zaprosi za pomoč pri prijavi in komunikaciji. Vse stroške oziroma škodo glede prtljage nosi potnik sam.
Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika, praviloma nižja pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Potnik se je dolžan seznaniti s pravili prevoznika glede prtljage za svojo letalsko vozovnico in pripravit prtljago v skladu s temi pravili oz. mora biti pripravljen plačati dodatne stroške.
13. Pritožbe in reklamacije
Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku agencije RTS na kraju samem takoj, ko se zgodijo. Če bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (npr. slabo očiščena soba ali vozilo, pokvarjena oprema), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik je dolžan pri odpravljanju vzroka reklamacije sodelovati s predstavnikom agencije RTS oziroma ponudnikom storitve z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki sicer ustreza vplačanim storitvam po programu, RTS Global kasnejše reklamacije ne bo obravnavala.
Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer je RTS Global ni dolžen obravnavati. Reklamacija mora biti ustrezno utemeljena, po možnosti naj bodo priloženi dokazi (npr. fotografije, izjave hotelirja/prevoznika ali predstavnika agencije RTS).
RTS Global je dolžen na v roku vloženo popolno reklamacijo odgovoriti pisno v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna, mora RTS Global reklamacijskemu zahtevku ugoditi. Če gre za kompleksnejšo napako, mora RTS Global raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler se RTS Global ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.
Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima RTS Global pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona. Morebitna odškodnina se potniku izplača po končanem reklamacijskem postopku na njegov osebni račun.
14. Uporaba in varstvo osebnih podatkov
Zasebnost potnikov in njihovi osebni podatki so zaupni in RTS Global to spoštuje in ravna s podatki z dolžno skrbnostjo v skladu z zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov kot tudi z drugimi zakonskimi določili. RTS Global vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, ki je dostopna na www.gremovegipt.si.
15. Končna določila
Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe, sklenjene od dneva objave teh pogojev na spletni strani http://www.gremovegipt.si
V vseh cenah iz ponudbe RTS Global je že vključen davek na dodano vrednost.
V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno sodišče v Ljubljani.
V skladu z določili 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se lahko potnik obrne tudi na Evropski center za reševanje sporov (info@ecdr.si, tel. 08 205 65 90) ali na katerega od ostalih izvajalcev, pristojnih za reševanje izvensodnih sporov.